dinsdag 17 maart 2015

verbaasd

Hallo iedereen,

wat was ik verbaasd met de vele reacties op mijn kaartje voor het KKT. 
Ik was overdonderd door al jullie commentaren en bemoedigende woorden. ik heb genoten van  zoveel lof. 
en 't mooie gevolg is dat ik er zomaar vier volgers bij heb, 'k wist echt niet meer waar ik het had.
bedankt Bep, Margo, Mariken en Lopez-Perez om volger te worden en hopelijk kunnen we elkaar inspireren met onze creaties.

hier laat ik een verjaardagskaartje zien, dat ik maakte voor Stijn's vriendin. Zij studeert mode en ergens in mijn schuift vond ik nog scrappapier waarmee ik een passend kaartje voor haar samenstelde. 

De kleur purper moest er zeker in verwerkt worden, dus heb ik de basiskaart in deze kleur gemaakt.

Zij vond het een hele leuke kaart.
Ben benieuwd naar jullie reacties

5 opmerkingen:

  1. Leuk he, dat KKT, ik vind het iedere maand tof om mee te doen. Je kaartje is prachtig, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els,
    inderdaad je kaart voor het kleurenkaartenteam was heel mooi en ook deze voor Stijn zijn vriendin.
    Ik reageer een beetje laat, maar ik
    was nog volop bezig met de workshop voor zaterdag, maar... alles is klaar en wordt vervolgd ! Liefs,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor Els !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart Els, en passend voor iemand die van mode houdt ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja, door het kleurenkaartenteam zijn er leuke gevolgen.. dat is de magie van het kleurenkaartenteam dus... dat is de bedoeling van het hele gebeuren...
    een leuk kaartje is het hier ook geworden,
    mooi
    grtjs,artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen