woensdag 30 november 2016

KKT PAARS en ORANJE

Dag iedereen,

de ideetjes zaten al lang in mijn hoofd, maar ..... tijdelijk een ander werkregime en zo kwam het dat ik gisteren tussen de middag op 't werk de achtergrondjes van onderstaande kaartjes heb gemaakt, gisterenavond geen tijd, vandaag een dagje verlof, dus vanmorgen achter mijn knutseltafel gezeten en de ideetjes uitgewerkt en dit is het resultaat.


achtergrond gesponst met distress inkt - boompjes afgedruk met versafine en lintje uit de voorraarddoos


lichtpurperpapier door de cuttelbug gehaald en even met schuurpapier over de sterren gewreven zodat wat wit te voorschijn kwam - snijmal gevonden in boekenvoordeel en hier en daar een glittersteentje
  
achtergrond gesponst met distress inkt - door twee embossing mallen gehaald - gevonden in boekenvoordeel - een schuurspapiertje gebruikt en een lintje uit de voorraaddoos

ik ga vandaag nog een kijkje nemen welke creaties de andere deelnemers gemaakt hebben, want het is leuk om zien hoe iedereen de kleuren gebruikt., neem even een kijkje op  http://martinaskaartjes.blogspot.com  daar vind je de deelnemerslijst.

fijne woensdag nog
Els

20 opmerkingen:

  1. Hey Els,

    Wat een mooie kaarten maakte je...
    Je hebt je best gedaan... En helemaal geslaagd voor het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die variaties vandaag met het paars en oranje!
    Mooie kaarten, allemaal anders, tof hoor!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie met drie hele verschillende kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je hebt je best gedaan! Leuke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, jij had duidelijk geen moeite met de gevraagde kleurencombi, Els...wat een toffe kaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij had duidelijk veel inspiratie Els, mooie reeks kaarten heb je met de KKT kleuren gemaakt.
    Groetjes, Veerle

    PS: Wat het ziekenhuisbezoek betreft, het wordt een opperatie aan de bovenkaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat heb je schitterende kaartjes gemaakt Els!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt hiermee bewezen dat deze kleuren ook kunnen gebruikt worden voor kerst!
    mooie kaarten!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, vooral die bovenste is prachtig! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, Els, goed bezig geweest! Leuk drie heel verschillende kerstkaarten in deze aparte kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie kaartjes voor het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi de kleurtjes in elkaar laten overvloeien, krijg ik nog niet voor elkaar, nog maar even oefenen. Vrolijke kaartjes Els, leuke schetsen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tsjonge, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik vind dat zo razend knap om er meer dan 1 te maken. Ik heb me al suf geprakkezeerd op 1. Ik vind vooral die met de bomen erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele reeks kaartjes heb je gemaakt met deze moeilijke kleurencombo ! helemaal leuk, de tweede vind ik het mooist
    bedankt voor je deelname deze maand, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, prachtige kaarten Els, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn complimenten: wat een mooie serie en heel verrassend anders allemaal. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou er zelf nooit op komen voor deze combinatie, maar heel leuk en mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk een eens hier wel drie toffe kaarten heb jij gemaakt .
    Die met de mal van boeken voordeel vind ik de leukste .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen