woensdag 22 februari 2017

KKT blauw en roze


Hallo iedereen,

wat is de tijd gevlogen, misschien omdat we vorige week logees hadden uit Frankrijk. gisteren las ik op Ger Jannes blog dat zij het kaartje voor het KKT al had gemaakt, 
Verdorie dacht ik, is het al weer zo ver, ik was ervan overtuigd dat ik nog tijd genoeg had om een kaartje in de gevraagde kleuren te maken, maar helaas, 
gisterennamiddag dan maar snel materiaal bijeen gezocht, het idee was ondertussen al wel gerijpt, bloemen, tekst, cikel uitgestanst en alles bij elkaar gebracht en dit is het resultaat.




Omdat het zo vlot ging heb ik de restjes in een keer verwerkt.
ik ga starks ook bij de andere deelneemsters kijken en een berichtje achterlaten, want ik vind het altijd leuk om te kijken hoe anderen de gevraagde kleuren hebben verwerkt. Dat geeft altijd nieuwe ideeën, vind ik. 



Alvast bedankt voor jullie reacties 
groetjes en nog een fijne woensdag.
Els

23 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten heb je gemaakt !!!!
    Ik vond blauw en babyroze best moeilijk !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je gave kaartjes gemaakt Els....en zo veeeeeel......prachtig allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Els,

    Wat heb je een zonnige set gemaakt!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat heb jij je lekker laten gaan ! helemaal je ding, blijkbaar ! mooie resultaten, één voor één
    blij met je deelname alweer, op naar de volgende !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie kaartenoogst Els! mooi met die tekstmal, leuk met het bloemenrondje, ...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal leuk! Het is waar, als je eenmaal begint . . .
    Hier liggen ook nog wat onafgemaakte kaartjes in deze kleuren, als de kleuren op tafel liggen en je hebt een idee, gelijk doen (soms jammer dat je ook moet eten)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ondanks dat je dan aan de late kant was heb je toch maar een hele reeks kaarten gemaakt met de kleuren. Mooie kaartjes allemaal! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg, dat zijn mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan wel zien, dat je graag met stempels werkt. Je hebt een hele serie mooie kaartjes gemaakt. Veel succes er mee. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Els,

    Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt zeg super.
    Gr....Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed bezig geweest jij, zoveel kaarten. Ze zijn stuk voor stuk leuk geworden!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie! Vind vooral je tulpen erg gaaf. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt goed je best gedaan, allemaal leuke kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zou niet zeggen dat het een haastklus was, ze zien er stuk voor stuk mooi uit! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Els,
    zo kwam ik er dus ook eens achter dat het alweer zo ver was. En dan moet je. Soms lukt het onder druk wel heel goed. En dat idee heb ik nu bij jou ook. Wat een leuke kaartjes zijn het! Stuk voor stuk. En dan laat je het ook nog niet bij eentje, maar maar maakt er een meteen een aantal...Gek is dat. Elke keer (en ik doe al heel lag mee) denk ik: als de kleuren bekend zijn ga ik er meteen mee aan de slag. En toch wordt het vaak nippertjeswerk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een prachtige last minute kaartjes, Els....wat een mooie stansen heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En dat op het laatste moment Els en dan zoveel leuke kaartjes in deze KKT kleurtjes....Super knap gedaan je....echte toppertjes zijn het geworden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sjonge, wat een productie! Gave kaartjes in de gevraagde kleurtjes, stuk voor stuk leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie serie KKT kaarten Els en dan nog op zo'n korte tijd gemaakt. Knap hoor. De tweede met de grote vlinder is mijn favorietje. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vijf dan nog wel! Zo op het nippertje dat werkt wel voor jou. Mooi zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, prachtige kaarten Els, en dat op het laatste moment ! Ja, de tijd vliegt hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, jij bent er goed ingevlogen, zoveel kaartjes, stuk voor stuk mooi en apart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een wat late reactie maar ik wil toch reageren op je KKT kaartje. Haha, en dan maakt ze er zo een heleboel achter elkaar. Leuk! Elk zijn eigen moois. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen