Over mij

Mijn foto
Puurs, Antwerpen - Vlaanderen, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

donderdag 13 april 2017

Nijkerk - ATC

Hallo iedereen,

zoals gisteren reeds vemeld, vandaag de geruilde atc's 






een prettige dag nog
Els

4 opmerkingen:

Margo zei

Jij hebt erg leuke ATC's geruild, dan moeten we elkaar toch echt wel gezien hebben, want ik heb beide dagen ook ATC's geruild maar zie er hier geen van mij tussen denk ik.

!neke zei

Mooie collectie Els !
Groeten Ineke

Rosina zei

Hele mooi ATC kaartjes Els....het zijn stuk voor stuk toppertjes

groetjes Rosina

Enny zei

Een mooie collectie ATC's, ja die ruil in Nijkerk was echt de moeite hé ! Ik wens je nog een gezellig Paasweekend ! Enny