woensdag 24 mei 2017

verjaardag

dag iedereen,

ik krijg blijkbaar geen reacties meer op mijn blog, ik heb per ongeluk iets gewijzigd in mijn instellingen en weet niet meer wat. ik heb gezocht, weer wijzigingen aangebracht, heb zelf een testje gedaan en dat lukte wel, hoop dat het dus nu in orde is.
maar goed dat ter zijde

Mijn vader werd gisteren 84  en voor hem heb ik onderstaand kaartje gemaakt. op de stempeldag van creatief met stempels had Linda een leuke stempelset (allemaal werktuigen) mee voor een Zkaart en ik wist al bij het maken dat deze kaart bij mijn vader in de brieven zou vallen.
Mijn vader was schrijnwerker van beroep en ik vond deze zeker bij hem passen.


de kaart is gemaakt in verschillende witte tinten papier, enkele stukjes geëmbossed en een beetje zwart.
de reactie van mijn vader moet ik nog even afwachten, ik zie hem vrijdag dan trakteer ik hem op een etenje voor zijn verjaardag.

O ja, op de kaart van mijn vorige post ontving ik veel positieve van mijn zus en haar schoonfamilie.

groetjes en geniet van het lange weekend. hier in België wordt er bij velen de brug gemaakt nav Hemelvaartsdag.

groetjes
ELs

2 opmerkingen:

  1. Hey Els, ik hoop dat deze reactie ook doorgeraakt ! Een prachtige kaart voor je vader ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen