dinsdag 20 februari 2018

sterktekaartjes

Hallo iedereen,

bedankt vor jullie reacties op mijn vorige post.

Voorbij week had ik een paar snelle sterkte kaartjes nodig. Ik kreeg bericht dat een ex-collega plotseling overleden was na een hevige beroerte en Stijn kreeg te horen dat een vriendin afscheid heeft moeten nemen van haar grootvader.

Ik heb een doos waarin ik reeds gekleurde afdrukjes bewaar en daarin vond ik deze bloem. De stempel kocht ik bij Elke en ik kleurde hem in met mijn panpastels in de tinten turquoise en grijs, hem uitgeknipt en verhoogd opgekleefd.
De tekst zegt al genoeg, vind ik en meer heeft zo'n kaartje niet nodig.



Hopelijk bieden deze kaartjes een beetje troost in deze voor hen moeilijke periode.

groetjes
Els

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Je envelopje arriveerde al...nu nog wachten ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kaarten, mooie bloem he, gebruikte ik net voor een verjaardagskaart.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze condoleancekaartje Els...prachtig die gestempelde bloem...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen