woensdag 24 juni 2026

KKT limoengroen en kersenrood

 Hallo iedereen,

Met de techniek van de vorige hobby (zie post hieronder) nog vers in mijn geheugen en omdat al het materiaal nog op mijn knutseltafel stond heb  kaartjes voor het KKT gemaakt

We gebruikten friemelpapier, desingpapier, lijm, memento en distress - gewone en oxide inkten, eociline, witte verf, verschillende achtergrond stempels. 

En dit is mijn bijdrage voor het KKT deze maand




Wat de anderen met de gevraagde kleurtjes deden, een lijst hiervan kan je vinden op het blog van Martina (Martina's kaartjes)

Een blogronde doe ik vanavond. 

Bedankt voor jullie reacties op mijn blog, ik blijf ze graag lezen. 

Een fijne dag en hou het koel

Els

donderdag 18 juni 2026

Tweede reeks

 Dag iedereen,

Onze hobbyclub komt 2x per maand bijelkaar en om alle leden eens te zien ga er ik elke 14 dagen naar toe.

Met dezelfde technieken als in de vorige post, een nieuwe reeks gemaakt.



Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.  Ik ben volgende week weer met een kaartje voor het KKT. 

Fijne dag

Els


vrijdag 5 juni 2026

Mixed media

 Dag iedereen,

Voorbije maandagavond hebben we gewerkt met lijm, memento en oxide inkten, stempels, ecoline, verf en friemelpapier. Dat resulteerde in onderstaande kaartjes. 




Totaal buiten mijn comfortzone maar vond het leuk om te doen. Bedankt Ilse voor de uitleg en inspiratie. 

Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. Ik blijf jullie reacties graag lezen. 

Fijn weekend

Els 

donderdag 28 mei 2026

KKT........te laat

 Dag iedereen,

Ik  wil iedereen bedanken voor jullie reacties op mijn vorig KKT kaartje. 

Deze keer kwam er de voorbije dagen niet veel uit mijn handen. Het idee speelde door mijn hoofd...de uitvoering niet..... tot vanmorgen....

Ik weet het ik ben te laat maar wil de kaart toch laten zien 


Ik kom straks nog kijken bij jullie creaties. 

Fijne dag nog 

Els 

woensdag 29 april 2026

KKT mosterdgeel en lavendel

Dag iedereen

Vandaag is het alweer laatste woensdag van de maand, wat vliegt de tijd toch.... ..

De kleurtjes van deze maand mosterdgeel en lavendel. Samen met Françoise experimenteerde ik met de gellyplate, alcoholinkt en acrylverf. Verschillende achtergronden, de ene al wat beter resultaat dan de ander, maar toch tevreden. En dat resulteerde in twee totaal verschillende kaarten 


   Bij deze kaart gebruikte ik lavendel, acrylverf, waardoor de gele alcoholinkt totaal veranderde.

Wil je meer zien, neem dan een kijkje op het blog van Martina (Martina's kaartjes).

Ik ben nieuwsgiering naar de creaties van de andere deelnemers en doe straks een blogronde
Alvast bedankt voor jullie reacties op mijn blog. 

Geniet van het zonnetje, fijne dag.

Els

vrijdag 17 april 2026

Andy Skinner

Hallo iedereen, 

Gisteren ern workshop gevolgd bij Elke Verschooten.  
We werkten met Elements inkt, Distress Oxide, Versafine en javel (bleekwater).  We gebruikten een van de nieuwe stempels van Andy Skinner.
Bedankt Elke voor de tips en tricks.
T was leuk om te doen en ik ben best tevreden met mijn resultaat. 





Ben benieuwd naar jullie reacties.  Alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. 
Fijne dag nog
Els 
 

woensdag 8 april 2026

Beterschap

 Dag allemaal,

Voor een jonge gast uit onze voetbalclub, die een zware operatie moet ondergaan heb ik 3 verschillende kaarten gemaakt.

Hopelijk verloopt de operatie goed en kan hij snel aan een lange revalidatie beginnen




De operatie is goed verlopen en hij mocht naar een gewone kamer. We wensen hem beterschap en veel moed voor zijn revalidatie. 

Fijne avond. 

Els