Hallo iedereen,
Met de techniek van de vorige hobby (zie post hieronder) nog vers in mijn geheugen en omdat al het materiaal nog op mijn knutseltafel stond heb kaartjes voor het KKT gemaakt
We gebruikten friemelpapier, desingpapier, lijm, memento en distress - gewone en oxide inkten, eociline, witte verf, verschillende achtergrond stempels.
En dit is mijn bijdrage voor het KKT deze maand
Wat de anderen met de gevraagde kleurtjes deden, een lijst hiervan kan je vinden op het blog van Martina (Martina's kaartjes)
Een blogronde doe ik vanavond.
Bedankt voor jullie reacties op mijn blog, ik blijf ze graag lezen.
Een fijne dag en hou het koel
Els



















