dinsdag 17 april 2012

fototoestel verloren ........

't is weer een tijdje geleden dat er nog iets verscheen in mijn blog, ik heb niet stilgezeten en nog heleboel kaartjes gemaakt........
maar mijn zoon Stijn heeft het fototoestel op zijn skistage verloren, pech voor hem, maar ook voor mij.........
en ;; de scanner thuis deed het niet.... dan maar op kantoor een collega lief bekeken.... en ja hoor 'k mocht de kaartjes inscannen.....
hier laat is ze in een paar berichten zien, niet alles tegelijk, zo blijf je nieuwsgierig naar wat komen gaat....
ik vond het een uitdaging om met niet alledaagse kleuren toch een 'liefdeskaartje' te maken. in het echt zijn de kleuren mooier. de tekst - iemand graag zien is heel kleine dingen doen maar met een groot hart - vond ik bij Elke - Crafts & Things in Antwepren

dit kaartje spreekt voor zich, denk ik.........

dit is een omslagkaartje en ik vind dit wel een mannenkaartje


Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. 

tot morgen
Els


maandag 5 maart 2012

zomaar een

Bedanking aan de nieuwe volgers om een kijkje te komen nemen op mijn blog.

groetjes
Els

zaterdag 3 maart 2012

stempeldagje bij Katrin

Vorige week zondag kwamen met enkele stempeldames samen bij Katrien, hartelijk dank voor de organisatie. ik heb genoten.We hebben veel ideeën uitgewisseld, lekker verwend geweest met taart en chocolaatjes, veel gelachen. en uiteraard ook materiaal geruild .....
ik heb gebruik gemaakt om een paar extra afdrukken te maken van stempels die ik mooi vond, maar deze kaartje zijn nog niet af; die verschijnen in de loop van maart wel op mijn blog
nu laat ik jullie genieten van het resultaat van de kaartjes die ik gemaakt heb.



nog een prettig weekend.

dinsdag 14 februari 2012

ontvangen valentijns atc'tjes

hallo iedereen,

vandaag vond ik in mijn brievenbus een dikke omslag; ik was zeer benieuwd naar de inhoud en ja hoor ik was verrast door de mooie atc'tjes die ik mocht ontvangen;

bedankt Linda

hartelijke dank Sannie

merciekes Françoise

dankewel Christine

dank voor het extra atc'tje Linda
groetjes en slaap lekker
Els

VALENTIJNS SWAP

Hallo iedereen,

't is weer een tijdje geleden dat ik nog iets van mij liet horen, wat niet wil zeggen dat ik stilgezeten heb.
ik heb de laatste tijd verschillende rouwkaartjes moeten maken en vermits ik ze gemaakt naar voorbeelden die al op mijn blog staan, heb ik ze niet getoond.

maar iets anders nu, we hebben met de stempelgroep 'creatiefmetstempels@yahoogroups.com' een valentijnsswap (romantische swap) gedaan; en nu mag ik mijn resultaten tonen.




groetjes
Els

zaterdag 31 december 2011

beste wensen

Ik wil  iedereen een schitterend nieuw jaar toe wensen,
waarin heel wat van jullie dromen mogen uitkomen,
een jaar vol goede gezondheid
en heel veel creatieve ideeën om weer veel prachtige kaartjes te kunnen
maken.

Beste wensen dus, voor een prachtig 2012

groetjes
Els VH

zaterdag 3 december 2011

en nog meer kerstkaartjes

hierbij nog wat kerstkaartjes, ik heb het eenvoudig gehouden.
Heb gebruik gemaakt van reeds geëmbosd papier dat ik op een beurs gekocht hebt,
de denneboompjes heb ik een kleurtje gegeven met een sponsje
de bloemetjes rand heb ik op dezelfde wijze gekleurd
bij de kaart met het landschap heb ik alleen de lucht en de grond een beetje gekleurd met een sponsje




groetjes
ELs