zaterdag 22 oktober 2011

kerstkaartjes - 3

nog wat kaartjes om mijn voorraad aan te vullen
ook weer opdezelfde basis, maar telkens andere kleurtjes
dit is ook een  om je restant scrappapier te verwerken.



groetjes en geniet nog van het mooie weekend
bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog
Els

niet zo'n prettige kaartjes

Soms moet je zo van die kaartjes maken die je niet graag maakt en ook niet graag verstuurd.
maar mijn voorraad was uitgeput en ik had er een paar nodig voor collega's die een dierbaar iemand verloren.




om hen te steunen in deze moeilijke periode, deze kaartjes

bedankt om even op mijn blog te kijken. een berichtje achterlaten vind ik leuk

groetjes
Els

maandag 10 oktober 2011

kerstkkaartjes - 2 -

omdat ik binnenkort deelneem aan een kerstbazaar  - georganiseerd door VolksdansensembleGelmel te schoten - en omdat ik heel veel kerstkaartjes moet versturen naar vrienden en familie - ben ik reeds begonnen aan een reeks kerstkaartjes.

ze zijn allemaal gebaseerd op éénzelfde basis, alleen heb ik telkens een andere kerstachtergrond (scrappapier) gebruikt.
ik heb gestempeld met versamark - geembosd met clear en dan het klepje gekleurd met distresinkt en hierbij de inkt uitgewreven met een stukje mousse (matrassenmousse)

il ga  ze niet allemaal laten zien want dat zijn er veel te veel. gewoon enkele voorbeeldjes







groetjes
Els

woensdag 21 september 2011

zomaar wat kaartjes

een condoleancekaartje voor een vriend die zijn mama verloor

 zo'n kaartje heb je het best in voorraad, je weet maar nooit waarom......


een kaartje gemaakt voor de overburen bij de geboorte van hun zoontje.

groetjes
Els

maandag 19 september 2011

eerste kerstkaartjes

een techniek die ik al lang vergeten was, nog een terug opgehaald

stempelafdrukken op glossy-cardstock met versamark
embossen met clear embossingpoeder
kaartje bestempelen met alcoholinkt
met strijkijzer embossingpoeder er terug afhalen en dan zie je de tekening verschijnen



groetjes
Els

lelies

ik vind dit een helel leuke stempel; met enorm veel mogelijkheden.


de beide kaartjes werden ingekleurd met distressinkt.

groetjes
Els

nieuwe kaartjes

Dag iedereen,

een tijdje geleden volgde ik bij Elke (Crafts and Things - Antwerpen) een bijscholing.

hier zie je de resultaten



deze kaartjes werden gemaakt met kleine mini stempeltjes - de stempeltjes werden gekleurd met stempelstiften

groetjes
Els