nog wat kaartjes om mijn voorraad aan te vullen
ook weer opdezelfde basis, maar telkens andere kleurtjes
dit is ook een om je restant scrappapier te verwerken.
groetjes en geniet nog van het mooie weekend
bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog
Els
zaterdag 22 oktober 2011
niet zo'n prettige kaartjes
Soms moet je zo van die kaartjes maken die je niet graag maakt en ook niet graag verstuurd.
maar mijn voorraad was uitgeput en ik had er een paar nodig voor collega's die een dierbaar iemand verloren.
om hen te steunen in deze moeilijke periode, deze kaartjes
bedankt om even op mijn blog te kijken. een berichtje achterlaten vind ik leuk
groetjes
Els
maar mijn voorraad was uitgeput en ik had er een paar nodig voor collega's die een dierbaar iemand verloren.
om hen te steunen in deze moeilijke periode, deze kaartjes
bedankt om even op mijn blog te kijken. een berichtje achterlaten vind ik leuk
groetjes
Els
maandag 10 oktober 2011
kerstkkaartjes - 2 -
omdat ik binnenkort deelneem aan een kerstbazaar - georganiseerd door VolksdansensembleGelmel te schoten - en omdat ik heel veel kerstkaartjes moet versturen naar vrienden en familie - ben ik reeds begonnen aan een reeks kerstkaartjes.
ze zijn allemaal gebaseerd op éénzelfde basis, alleen heb ik telkens een andere kerstachtergrond (scrappapier) gebruikt.
ik heb gestempeld met versamark - geembosd met clear en dan het klepje gekleurd met distresinkt en hierbij de inkt uitgewreven met een stukje mousse (matrassenmousse)
il ga ze niet allemaal laten zien want dat zijn er veel te veel. gewoon enkele voorbeeldjes
ze zijn allemaal gebaseerd op éénzelfde basis, alleen heb ik telkens een andere kerstachtergrond (scrappapier) gebruikt.
ik heb gestempeld met versamark - geembosd met clear en dan het klepje gekleurd met distresinkt en hierbij de inkt uitgewreven met een stukje mousse (matrassenmousse)
il ga ze niet allemaal laten zien want dat zijn er veel te veel. gewoon enkele voorbeeldjes
groetjes
Els
woensdag 21 september 2011
zomaar wat kaartjes
maandag 19 september 2011
eerste kerstkaartjes
een techniek die ik al lang vergeten was, nog een terug opgehaald
stempelafdrukken op glossy-cardstock met versamark
embossen met clear embossingpoeder
kaartje bestempelen met alcoholinkt
met strijkijzer embossingpoeder er terug afhalen en dan zie je de tekening verschijnen
groetjes
Els
stempelafdrukken op glossy-cardstock met versamark
embossen met clear embossingpoeder
kaartje bestempelen met alcoholinkt
met strijkijzer embossingpoeder er terug afhalen en dan zie je de tekening verschijnen
groetjes
Els
lelies
ik vind dit een helel leuke stempel; met enorm veel mogelijkheden.
de beide kaartjes werden ingekleurd met distressinkt.
groetjes
Els
de beide kaartjes werden ingekleurd met distressinkt.
groetjes
Els
nieuwe kaartjes
Dag iedereen,
een tijdje geleden volgde ik bij Elke (Crafts and Things - Antwerpen) een bijscholing.
hier zie je de resultaten
deze kaartjes werden gemaakt met kleine mini stempeltjes - de stempeltjes werden gekleurd met stempelstiften
groetjes
Els
een tijdje geleden volgde ik bij Elke (Crafts and Things - Antwerpen) een bijscholing.
hier zie je de resultaten
deze kaartjes werden gemaakt met kleine mini stempeltjes - de stempeltjes werden gekleurd met stempelstiften
groetjes
Els
Abonneren op:
Posts (Atom)