Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zondag 24 januari 2010

Hallo iedereen,

't is alweer een tijdje geleden dat ik nog wat op mijn blog heb gezet, schandalig eigenlijk;
ik heb het enorm druk gehad met van alles en nog wat, heb wel niet stilgezeten met kaartjes maken, maar niet de tijd gehad om ze op de blog te zetten; ik ga zeker proberen om een powerpointpresentatie te maken van alle gemaakte kerstkaarten en deze dan op de blog te zetten. je zal ze wel zien verschijnen

groetjes
Els

Geen opmerkingen: