Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

woensdag 3 augustus 2011

workshop bij Lut in Veldegem

Hallo,
in een vorig berichtje vertelde ik dat ik een workshop gevogld heb bij Lut in Veldegem, alleen het resultaat liet ik toen niet zien.
Dus belofte maakt schuld, dus hier is mijn resultaat.


groetjes en tot de volgende keer.
ik vind het fijn als je een reactie achterlaat als je een kijkje neemt op mijn blog. Bedankt hiervoor


Els

6 opmerkingen:

carla zei

Wauw wat een prachtkaartje.
Els dit wil ik ook wel kunnen.
Ik zal wel eens les bij jou volgen.
Groetjes,
Carla

Creatiels zei

geef maar een seintje wanneer het kan, dan maken we samen een kaartje met deze techniek.
groetjes
Els

carla zei

Hoi Els,

Dat zou ik wel fijn vinden om zo'n kaartje te maken.
Kan dat op een namiddag?
Groetjes,
Carla

Creatiels zei

dat kan op een namiddag, maar pas na 21 augustus. ik werk mee aan het werelddansfestival in Edegem en kan niet vroeger. ik laat iets weten
groetjes
Els

carla zei

OK, dan hoor ik het wel.
Groetjes,
Carla

Katz zei

Els, wat een prachtige kaart!

Grtjs
Katrin