Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

woensdag 17 oktober 2012

kerstkaartjes -2-

Hallo iedereen

hier nog enkele kerstkaartjes die ik maakte in de voorbije week.


 
groetjes 
en bedankt om een kijkje te komen nemen op mijn blog
ELs

3 opmerkingen:

Mieke zei

Oh die zijn echt heel mooi!

Christine zei

Ik ben het volledig eens met Mieke, ze zijn prachtig zo!
Liefs
Christine

annie zei

Mooi hoor, die techniek kan je echt voor de meest uiteenlopende dingen gebruiken ! Ik ben fan !
Groetjes, Annie