maandag 5 november 2012

DANKEWEL


Dag iedereen,

ben ik vandaag even verrast!!!!!!!  
ik heb zowaar twee awards mogen ontvangen van Karin 
(http://karrootje.blogspot.com/ 
en Annie (Annie's blog)

Alvast bedankt hiervoor, 
't doet deugd te weten dat mijn kaartjes geapprecieerd worden.

Normaal gezien moet ik deze award nog  in mijn sitebalk van mijn blog zetten, maar dat wil nog niet lukken.

Als je de award aanvaard gelden er enkele regels : 
* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
* Post de Award op je blog in de sitebar. 
*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben. * Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.  

Ik heb de award aanvaard en zal hem dus op mijn beurt doorgeven aan 5 van mijn volgers die nog geen 200 volgers hebben. 

't niet makkelijk want er zijn vele mensen die mooie kaartjes maken, maar mijn awards gaan naar :Laurette, Ilse, Myriame, Marleen en Mieke


groetjes en bedankt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten