dinsdag 8 januari 2013

Hallo,

blijkbaar lukt het dus nu weer wel om iets op mijn blog te plaatsen?

Voor iedereen alvast mijn beste wensen voor een heel tof, plezant, spetterend, creatief en voor GEZOND 2013.

Dankjewel ook aan iedereen van wie ik een kaartjes mocht ontvangen, ze verschijnen in de loop van de week wel op mijn blog.

ik weet dat ik een aantal dagen niets gepost hebt, maar dat ga ik dze week proberen in te halen?
Allereerst begin ik met enkele foto's van mijn vakantie met mijn vader in Friesland
een prachtig hotel op SChiermonikoog; waar we een daguitstap maakten



in Okkum zijn we ook geweest

Schiermonnikoog : een prachtige duindoornplant die wer op onze wandeling tegenkwamen

de laatste avond tijdens ons verblijf in Anjum -een dorpje in het hoge noorden van Friesland vlakbij het Lauwersmeer

ik heb genoten van deze vakantie
groetjes en tot morgen
Els

3 opmerkingen:

  1. Leuk om er zo eventjes tussenuit te knijpen. Mooie, sfeervolle foto's!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ziet er een prachtige vakantie uit !! Tof dat je hebt kunnen relaxen hé !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor jullie reacties
    nu ja, 't weer speelde ook wel mee, vertrekken naar Friesland in de mist, ginder goed weer, maar koud en veel wind, en terug naar huis met gietende regen

    BeantwoordenVerwijderen