Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

maandag 4 maart 2013

condoleancekaartjes

Hallo iedereen,

Welkom aan mijn nieuw volger, Carina. hopelijk kunnen mijn kaartjes je ook inspireren.......

Bedankt voor de troostende woorden, ik zal haar blijvend herinneren als een toffe madam.

terwijl ik bezig was met het maken van vorig kaartje, heb ik ineens mijn restant opgewerkt en nog twee kaartje gemaakt. Deze gaan in de voorraaddoos. 



prettige avond 
Els

4 opmerkingen:

Christine zei

Weer mooie kaartjes Els!
Liefs
Christine

Mieke zei

Ook deze zijn heel mooi geworden.

Laure's Page zei

Heel mooi ! Het moet niet altijd zwart zijn hé.
Liefs
laurette

maria's knutselplezier zei

Mooie kaartjes hoor Els, spijtig dat we die ook moeten maken!!!

Groetjes
Maria