donderdag 13 juni 2013

verjaardag

Hallo iedereen,

nog enkele verjaardagskaartjes die ik maakte.

hier gebruikte ik weer creaplac, maar ik gebruikte de negatieve afdruk, die kleurde ik met mijn sponsjes,
een lintje in dezelfde tint en klaar was het kaartje

eenvoudig, een kaartje door de cuttelbug, een eenvoudig afdrukje van een bloemenstempel,
deze afdruk werd geëmbossed met adirondackpoeder "eggplant", dat ios wel niet duidelijk op de foto
een lintje errond en klaar is het kaartje 

stempeltje werd ingekleurd met derwentpotloden
bloemenrandje is van Memory box
Ik ga er een paar dagen tussen uit, een kleine vakantie met mijn vader, naar Nederland. Natuurlijk neem ik wat materiaal mee om kaartjes te maken. Op de foto's moet je even wachten, mijn fototoestel is in herstelling. 
Einde volgende week is de volgende post.

fijne avond nog
ELs

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaartjes! Vooral die eerste vind ik prachtig. Ik heb de embossingfolder ook, maar had hem nog niet op deze manier gebruikt. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen