Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

vrijdag 19 juli 2013

beertjes - 2

Hallo allemaal,

nog een reeksje met beertjes
ik vind ze echt wel heel schattig, vooral voor kinderkaartjes. ik heb er bewust geen tekstje opgezet, dan kan nog altijd afhankelijk voor welke gelegenheid ik ze moet gebruiken.


ook deze kaartjes zijn ingescand en daarom niet zo duidelijk.

groetjes
Els

3 opmerkingen:

annie zei

Ze blijven schattig die beertjes. Ik heb er ook enkele, maar nog veel te weinig gebruikt! Ik zal je voorbeeld eens moeten volgen!

Groetjes, Annie

Ilse zei

Erg leuk gedaan en wie zou er nu niet blij zijn als ie zo'n kaartje in zijn bus vindt .

maria's knutselplezier zei

Zo schattig Els, helemaal mooi!!!

Groetjes
Maria