Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

dinsdag 25 maart 2014

nog voorraad

Dag allemaal,

nog kaartjes voor de voorraaddoos.
Hier gebruikte ik ook dezelfde techniek voor alle kaartjes. Ik werkte met een borsteltje om de kleuren aan te brengen op kaart en de kleuren te mengen. Ik gebruik hiervoor Memento inkten. Een stempelafdruk werd afgedrukt met versafine inkt.
Een eventueel tekstje zet ik erop, wanneer ik het kaartje gebruik om te versturen, want ze kunnen gebruikt worden voor verschillende gelegenheden.





ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes
Els

5 opmerkingen:

annie zei

Je voorraaddoos is ineens goed gevuld! Toch een leuke techniek met mooie resultaten hé! Heel veelzijdig.
Groetjes, Annie

Laure's Page zei

Amaai Els, je bent erin gevlogen !
Mooie en leuke kaartjes.
Groetjes, Laurette

Sofie zei

Ik vind ze zeer mooi! Leuke techniek en kleuren!

Carina zei

Heel leuke reeks mooie stempels en mooie kleuren af.

Enny zei

Heel mooie kaarten, en zo heb je ineens weer een grote voorraad ! Groetjes Enny