Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zondag 11 mei 2014

uit de restjesdoos

Hallo iedereen,

ik heb nog eens in mijn restjesdoos gekeken en vond er volgende restjes waarmee ik deze kaartjes maakte.




groetjes
Els

3 opmerkingen:

Diny zei

Een prachtige serie kaartjes heb je gemaakt!

Groetjes Diny

annie zei

Dat is een veel voorkomend fenomeen :leuk wat je er allemaal mee gemaakt hebt! Ik zou daar ook eens meer moeten iets mee doen.
Groetjes, Annie

Laurette Paelinck zei

mooie kaartjes heb je getoverd,
ik doe dat ook graag en ben dan fier van wat ik er nog uit haal !
groetjes
laurette