vrijdag 31 oktober 2014

workshop bij Lut

Hallo iedereen,

bedankt voor de reacties op mijn vorig bericht, 'k ben er erg blij mee.

welkom aan mijn nieuwe volgster Ann, bedankt om mijn blog te bekijken, misschien kunnen mijn kaartjes je inspireren en jouw kaartjes mijn inspiratiebron zijn......creativiteit kan immers geen grenzen ... Sorry dat ik je nu pas welkom heet, maar ik had het niet vroeger opgemerkt.


Een tijdje geleden volgde ik bij Lut in Veldegem een workshop. Ik zal er enkele bekende gezichten van de stempelgroep, Els, Linda VDK en Linda VDM, 't was leuk om jullie nog eens te ontmoeten.

ik had nog nooit met Brilliance inkt gewerkt en in deze workshop kwam dit aan bod, maar 't was vooral de vorm van het kaartje dat mij aansprak. Bedankt Linda VDM voor de kundige uitleg en de inspiratie. 't kaartje met de sneeuwster is het resultaat van een namiddag in Veldegem. de andere kaartjes zijn 't resultaat van een namiddagje knutselen met mijn vriendin.





bedankt om een kijkje te nemen en een reactie achter te laten.
een prettig weekend nog
Els

3 opmerkingen:

  1. Els,
    Weer eens iets anders en heel mooi, en als je dan nog met een paar bekende op de workshop zit, is het allemaal geslaagd hé.
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel tof modelletje Els, voor vele gelegenheden bruikbaar!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat apart.....maar heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen