Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

maandag 16 februari 2015

op verzoek -2

nog enkele condoleancekaarten
toen ik de vraag kreeg om een aantal kaartjes te maken, dacht ik : ik maak ze allemaal dubbel dan is mijn voorraad ook weer aangevuld.
Helaas voor mij; mijn zus vond ze allemaal even mooi en heeft ze alle kaartjes gehouden, dus niks in mijn voorraad








bedankt voor jullie reacties
Els

3 opmerkingen:

Sofie zei

Hihi, je moet soms niet alles tonen wat je hebt :) Het zijn wel heel mooie kaartjes!

Laurette Paelinck zei

Els,
ieder kaartje op zijn eigen een mooi werkje ! En... spoedig herstel! Liefs,Laurette

Enny zei

Ze zijn ook prachtig Els, maar in't vervolg wat kaartjes achter houden ! :)) Groetjes Enny