zondag 9 augustus 2015

condoleance -2

Dag iedereen,

deze kaartjes heb ik het liefst in voorraad, maar zoals ik jullie al eens verteld heb, was mijn vorige reeks kaartjes zo in de gading bij mijn zus, dat ze met mijn hele voorraad ging lopen.
dus dit is er terug eentje voor de voorraaddoos.

de achtergrond sponste ik met memento inkten grijs en blauw, het blad is gestempeld met versafine onyx black en deze inkt gebruikte ik ook om de tekst rechtstreeks op het cardstock af te drukken, met behulp van mijn stempelliniaal lukt het om de tekst recht af te drukken.
en dit is het resultaat.



ik hou niet echt van hele donkere kleuren om deze kaartjes te maken, daarom probeer ik om grijze, blauwe en purpere inkten te combineren.

bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn blog.

groetjes
Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten