vrijdag 23 oktober 2015

een reeks

dag allemaal,

een reeks makkelijke kerstkaarten heb ik gemaakt voor mijn schoonzus, zij vroeg me dit te doen voor een veiling waarvan de opbrengst ten goede komt aan een project voor onderzoek naar verschillende kankers.

dit was het eerste kaartje dat ik maakte, maar helemaal tevreden was ik er niet over. 
de wimpel was te groot, het afdrukje met het boompje was in verhouding te klein en te wit.





na wat meet- en puzzelwerk werd dit het tweede kaartje waar ik wel tevreden over was.
ik heb de hele reeks verder afgewerkt en hoop dat mijn schoonzus tevreden zal zijn. De kaarten zijn onderweg naar haar, ik wacht met spanning op een antwoordje




bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post. ik ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes
Els


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie Els.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Els,
    ik heb al surfend op het internet (op zoek naar een stans van memory box)
    je blog ontdekt. leuke dingen maak je !! Hoe kan ik contact met jou opnemen? Groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten Els, en dan nog voor een goed doel, prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen