maandag 16 november 2015

een tweede reeks

Hallo iedereen,

bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartenreeks.

ook van dit modelletje maakte ik een reeks eenvoudige kaarten, waarvan er ook enkele bestemd zijn voor mijn schoonzus.
het scrappapier komt van een blokje van de action, ik vond het papier heel leuk, in combinatie met craftcardstock en een gekleurd contrastpapiertje. het sneeuwmannetje heb ik ooit in de zeeman gekocht, er waren toen ook kerstmannetjes en dennenboompjes. een sneeuwster er bij en een klein tekstje en klaar was het kaartje. Op de binnenkant heb ik eveneens een sneeuwster afgedrukt. 


ik maakte er dan ook eentje met een kerstmannetje en een dennenboompje, zo had ik snel verschillende reeksjes van drie kaarten.

ben benieuwd naar jullie reacties
prettige avond nog
Els

2 opmerkingen: