woensdag 30 december 2015

KKT

Goeiemorgen iedereen,

deze keer moesten we voor het KKT de kleuren zwart en zilver combineren.
Een vriend van mij vierde zijn verjaardag in 't weekend en ging de dag erna met pensioen, dus dubbel feest. Hij houdt van ondere andere van fotograveren , daarom koos ik voor een fototoestel op de kaart. Omdat ik het nogal druk had met het maken van kerstkaarten, is het een eenvoudige kaart geworden.
ik gebruikte twee verschillende achtergrondstempels, op de zwarte kaart ge- bruikte ik versamark inkt en ik ging er met perfect pearls over om de zilverglans te bekomen. Het afdrukje met het fototoestel is verhoogd opgekleefd, maar moeilijk te zien op de foto.

ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik kan vandaag of morgen weinig tijd maken om de blogronde te doen, te druk met de voorbereidingen voor het oudejaarsdiner, dat we samen met mijn familie vieren bij mijn vader thuis. Tijdens het weekend gaat het me wel lukken om bij elke deelnemer langs te gaan. 

ik wens jullie en jullie dierbaren een prettig eindejaar en een gezond nieuw jaar.

groetjes
Els

17 opmerkingen:

  1. Daar zal de ontvanger best blij mee zijn. Een feestelijke kaart met de hobby van de persoon erop.
    Een mooi en creatief 2016!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, (letterlijk) schitterend en persoonlijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het werd in ieder geval een hele leuke kaart, zal hij vast wel blij mee zijn ! mooi gedaan
    ik wil je graag bedanken voor je deelname. Ik wens je hele fijne feesten, fijne jaarwissel en ik zie je graag aan de andere kant van het nieuwe jaar
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verjaardagskaartje, met een wel heel feestelijke uitstraling. Wens je een fijne oudejaarsavond toe en een creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els het is een eenvoudige kaart, maar geweldig als verjaarskaart. Ik vind het idee alleen al geweldig. Ik heb me even aangemeld op je blog, alleen al door je simpele idee.
    grts en een gezond en creatief 2016. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou juist van 'eenvoudige' kaarten. Mooi! Het fototoestel is heel,gaaf en toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Els,

    Wat een leuke kaart, de ontvanger gaat zich er helemaal in herkennen. Feestelijk ook maar dat zal ook wel aan de kleurencombinatie liggen...

    Ik wens je nog een heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar alweer!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, feestelijk met zilver, zwart en wit!
    Hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016! Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stijlvolle kaart !
    Fijne jaarwisseling !
    Sterkte met de voorbereidingen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, heel sjiek! Leuk om echt zoiets persoonlijks te maken!
    Groeten
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan. Geslaagde KKT kaart.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi en stijlvol zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart als je die zo kan aanpassen aan de jarige!
    mooie achtergrondstempels!
    fijne jaarwissel, beste wensen voor 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn vaak de mooiste kaartjes, mooi door de eenvoud. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Els. Het is er niet aan af te zien dat het eenvoudig is, hoor! Ik vind hem super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Els, een hele mooie stijlvolle en persoonlijke kaart ! TRouwens, beste wensen !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen