woensdag 13 januari 2016

JOEPIE......

Hallo iedereen,

Neen, vandaag nog geen nieuw kaartje
MAAR..........
kom ik een paar dagen niet op mijn blog en wat zie ik vandaag ........

ik zit over de kaap van de 50 volgers .......
JOEPIE........
nooit gedacht dat ik zoveel mensen inspiratie kon geven toen ik mijn blog opstartte. 
ik ben er enorm blij mee,en ook met jullie reacties op mijn kaartjes 
en ..........
eigenlijk verdient dat wel een cadeautje, 
daar ga ik nog even over nadenken wat het wordt en over hoe ik het ga weggschenken.

WELKOM aan Rosina, Louise en Gaby, 
Want daar doen we het toch voor, andere blogs volgen en kijken, inspiratie vinden en daar dan zelf kaarten mee maken. 

bedankt om mijn blog te volgen

groetjes
Els

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je warm welkom...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mijlpaal ! Geeft een heerlijk gevoel he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je warm welkom Els...ja ik vind het heel leuk om inspiratie op andere blogjes op te doen...en er dan zelf toch weer een eigen draai aan te geven...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Els, ja, dat is geweldig hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen