vrijdag 11 maart 2016

golfkarton

Dag iedereen,

voor een uitdaging in een kaartenketting. 
Er moest golfkarton gebruikt worden en er moest gestempeld worden.




Dit eerste kaartje verstuurde ik naar een stempelmaatje van de kaartenketting.
De achtergrond lag al een tijdje in de restjesdoos, werd gemaakt met distress, een achtergrondstempel, een stukje golfkarton, enkele bloemen, en een touwtje.


Dit kaartje mocht ik ontvangen van een creatieve madam van de kaartenketting, bedankt Ilse



Dit kaartje was voor de voorraadoos bestemd, maar een collega op 't werk vond het zo mooi dat ze vroeg of ik het haar wou verkopen, heb ik dan maar gedaan.
de achtergrond lag al een tijdje in de restjesdoos. Een leuke stempel van Diffirent colors en een touwtje.
Ik vond ze wel geschikt voor een mannenkaart.

groetjes
Els

4 opmerkingen:

  1. NOU ELS ZIET ER GAAF UIT !
    Leuk zo'n initiatief !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Els....ga zo door!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi het kaartje dat je gemaakt heb Els ...ook het kaartje dat je gekregen heb is heel erg leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, dat ziet er erg knap uit ! erg mooi hoor !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen