Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

woensdag 26 oktober 2016

KKT PAARS en ZILVER

Dag iedereen,

weeral een maandje voorbij, .......wat vliegt de tijd .....heb ondertussen wel wat kaarten gemaakt op bestelling en was zo bijna uit het oog verloren dat het weeral laatste woensdagl is.

Eenvoudige kaartjes, ik vind ze het leukst om te maken, ook deze keer weer heel simpele kaartjes.
kerstboom en sterren uitgestanst


met een knipoog naar het vorige KKT, nu een vierkant model


ster tweemaal uitgestanst en om en om in elkaar gepast en opgekleefd,
een tekstje zet ik er later op als ik weet voor welke gelegenheid ik ze ga gebruiken.


de puzzel uitgestanst en de stukjes lukraak op de kaart gekleefd

ik ga straks ook nog kijken bij alle andere deelnemers, je vind ze op de site van Martina.http://martinaskaartjes.blogspot.com

Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.
prettige woensdag nog
Els

21 opmerkingen:

Sarah zei

Jij hebt er veel gemaakt. Die van carpe diem vind ik heel leuk.
Fijne dag nog!

martina's kaartjes zei

jij hebt je ook lekker laten gaan ! zoveel creaties, leuk !
bedankt voor je deelname alweer, ik zie je graag volgende keer weer =)
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Margo zei

Je bent erg productief geweest zeg ! Ik ben wel fan van de Carpe Diem !
Groetjes
Margo

Colien zei

Wauw, wat een productie! Stuk voor stuk geslaagde KKT-kaartjes!
grtz.Colien

Nancy Soetaert zei

wat een reeks kaarten in deze kleurtjes. Die met carpe diem en de puzzelstukjes vind ik de tofste.
Fijne dag
nancy

Nancy zei

Hey Els,

Eerst bijna vergeten en dan een hele serie... En alles in de juiste kleuren...
Carpe Diem is wel super mooi, die springt er een beetje uit...

Liefs,
Nancy

Veerle zei

Zoveel kaartje klaar voor het KKT een hele leuke reeks.
Groetjes, Veerle

Petra Raams zei

Leuke serie heb je met zilver en paars gemaakt! Groetjes Petra

Margreet zei

Wow, wat een prachtige serie!!
xxx Margreet

Marijke zei

Eenvoudige kaartjes maar wel erg leuk! Zo heb je inderdaad een hele serie. Ik kom meestal niet verder dan een kaart!! Groetjes Marijke.

!neke zei

Hallo Els, ze zijn eenvoudig ,maar erg leuk !
Die sterren erg gaaf !

groeten Ineke

Ellen zei

Wat een toffe serie! Leuk dat je zoveel kaartjes hebt gemaakt met de KKT-kleuren. Zie dat je op één ervan dezelfde woordstans (carpe diem) hebt gebruikt als ik. Mooi is die, hè?!

Jantine zei

Zo Els, jij bent productief geweest! Leuke kaartjes maakte je in deze kleurencombinatie. Knap, zo veel verschillende!
Groetjes,
Jantine
PS Ik was dit keer wat laat met plaatsen, hopelijk kom je nog een kijkje nemen :-)

Rosina zei

Dat zijn een serie prachtige kaartjes in deze KKT kleurtjes Els...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

chantal zei

Zo wat ben jij ijverig geweest? Een mooie serie heb je gemaakt
liefs Chantal

Enny zei

Prachtige kaarten Els, en een heel mooie kleurencombinatie ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een leuke kaartjes en wat een verscheidenheid!
Knap zo veel!!
GerJanne

Marfien zei

Grappig om te zien, een leuke serie, met veel ideeën waar ik ook mee bezig ben geweest

Danielle zei

Mooie reeks, je bent heel actief geweest!!

Larissa zei

Mooi voorraadje zilver-paarse kaartjes.
Leuk gemaakt allemaal.

Nelleke zei

Leuk bezig geweest, je 2e kaart vind ik het leukst! Groetjes, Nelleke