Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

woensdag 21 december 2016

one layer

Dag allemaal,

Een kaartje dat ik een tijdje geleden maakte, maar nog niet liet zien. 

voor de vlekken heb ik gebruik gemaakt van de minimister, gevuld met distressinkt en een beetje perfect pearls en water en dan gespoten. 

bedankt voor de reacties op mijn vorige post.

groetjes
Els

3 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie kaart, vooral de tekst en vlinders. Groetjes, Nelleke

Diny zei

Wat heb je een mooie tekst op je kaartje gebruikt Els....heel erg leuk!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

mooie kaart, de tekst ken ik enkel in het engels, in het nederlands is ie ook erg mooi
grtjs,martina
x