woensdag 29 maart 2017

KKT en roze

Hallo iedereen,

't is vandaag tijd voor het resultaat van het KKT. 't was voor mij voor de zoveelste keer weer eens op 't nippertje. Vannacht nog even de afwerking gedaan, he idee was er al eventjes, de aparte  stukken lagen al wel klaar, maar de samenstelling liet op zich wachten.
maar 't is gelukt en ik laat ze graag aan jullie zien.




ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.
ik neem vanavond nog een kijkje bij de andere deelnemers  - te vinden op martina's blog https://martinaskaartjes.blogspot.com/ - en een berichtje achter te laten.

groetjes
Els


26 opmerkingen:

  1. Hey Els,

    Whow, een hele serie in plaats van 1 kaartje... Ze zijn super leuk geworden... En jij bent precies ook een 'last-minute-woman'! Heel herkenbaar!

    En 't zal nog niet zijn zeker... Tot in Nijkerk... Als je me herkent, mag je me altijd aanspreken... haha! Da's een insiderke hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks mis mee Els. Ze zijn alledrie sturesnwaardig geworden. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha je legt de lat ook zo hoog, meteen drie kaartjes.... Dan is het geen wonder dat het nachtwerk wordt.... Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt weer een prachtige serie gemaakt Els....wat mooi allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 vrolijke kaartjes in de juiste kleuren, meer hoeven we niet. Weer voldoende voor mij voor nieuwe inspiratie (ik zie het papier al voor me) en het stempel heb ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaarten gemaakt in de kleuren van KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeel mooi deze 3 kaartjes Els ..het is je perfect gelukt om met deze KKT kleurtjes zulke schitterende kaartjes te maken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Els, heel mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. op het niertje zeg je, maar je maakt er wel altijd een hele serie!
    Mooie tekststansen op je 2de en 3de kaartje! Prachtige bloemenstempel op de eerste kaart!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn erg leuk Els ! Wel knap dat je dan toch nog een hele reeks maakte !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Knap voor zo op ' t nippertje. Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie kaartjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Els,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Zo veel!
    Heel mooi gedaan! Mooie kleurencombinatie is het he??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo ,
    Vond het grappig te lezen dat ook niet alleen ik soms pas op het laatste nippertje op inspiratie kom voor de KKT .
    Vorige maand was ik het zelfs vergeten !
    Maar ik vind het dan nog knap dat je wel drie kaarten hebt kunnen maken .
    Heel leuk

    groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, niet één, maar wel drie kaartjes voor het KKT! Ze zijn leuk, allemaal. Het was ook en toffe kleurencombinatie deze keer. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk, wel 3 toffe kaartjes.
    & dat op het nippertje, ik vind het knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Els, toen ik gisteren mijn rondje deed waren je kaarten nog niet op je blog. Daarom kom ik vandaag nog even terug. Zo jij bent ook goed bezig geweest met deze reeks van drie. Ze zijn alle drie heel mooi. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was nog nachtwerk geworden schrref je, maar dat is geen wonder als je er dan ook 3 maakt....ze zijn heel erg gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk geworden en gelijk meer dan 1 groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo he, maar liefst drie kaarten met deze kleuren, goed gedaan.
    Alledrie ook erg leuk geworden.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hele mooie kaartjes geworden
    groetjes
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie dingen heb je gemaakt de laatste tijd!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ha, blijkbaar heb ik je nog gemist in mijn lijstje...
    sorry daarvoor !
    en wat heb jij je best gedaan ! zoveel leuke kaartjes gemaakt, geslaagd hoor
    blij met je deelname,
    hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Els, stuk voor stuk mooie kaartjes !
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen