woensdag 26 april 2017

KKT kraft en purper

Dag iedereen


deze keer was de uitdaging, gebruik kraft en lila/purper bij elkaar.
ik vond het niet zo makkelijk, kon me niet zo direct een kaartje in deze kleuren voorstellen.
't heeft dus een tijdje geduurd voor ik enig idee had. Maar bon, 't is me gelukt. Het modelletje heb ik gezien op pinterest (bron van heel veel inspiratie, vind ik)

ik heb gewerkt met alcoholinkten en disstresinkt.






op de blog van Martina (https://martinaskaartjes.blogspot.comvind je alle deelnemers. 
Ik ga straks mijn blogronde doen om te kijken wat anderen gemaakt hebben met deze kleurencombinatie. en ook een reactie achterlaten. 

een prettige woensdag nog
Els

24 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooi KKT kaart Geworden Els, goed gedaan.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stukje vakwerk, mooi gemaakt met de paarse en lila inkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel creatief bezig geweest Els. Mooie kaart, grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit mooi Els, tof plaatje! Toch wel een speciaal effect die alcoholinkten!
    super!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Els, ik vind het prachtig. Wat heb je dat mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
    http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die achtergrond gemaakt in de paarse kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk model kaart! Toffe kaart!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kart geworden met prachtige kleuren. Het is je goed gelukt. Ik kijk ook veel op pinterest. zeker veel te leren en te zien! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof modelletje Els en wat een prachtige kaart ! Mooi en diep van kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi modelletje heb je gebruikt voor deze prachtige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Jij hebt echt een leuk model gebruikt voor deze kaart. Heerlijk toch, om je inspiratie van internet te halen ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die kleuren explosie !!!!!
    Super kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Els, wat heb je een prachtige kaart gemaakt zeg. Ik vind het model erg leuk, maar zeker ook de bloem.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en een heel mooi model. Leuk die vrolijk gestempelde letters.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat ziet dat er leuk uit ! tof modelletje, geslaagd kaartje
    blij met je deelname alweer, op naar de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaartvorm, ik vind de uitwerking met de paarse bloem schitterend, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, super leuk modelletje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een super-prachtige kaart geworden Els ! Ja, op Pinterest vind je veel inspiratie, ik ben er zelf ook op ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk model!! En mooi, met de alcoholinkt. Kortom: top KKT kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk is ie geworden!
    Tof model!
    Ik hou van paars en ik heb iets met pluisbloemen dus ik vind hem heel leuk!
    Het is hier heel druk geweest daarom een latere reactie ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige creatie, jij bent dus echt even wat anders gaan doen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi els,
    kan je me even contacteren ivm het kleurenkaartenteam aub ?
    stuur je me een mailtje, want ik vind geen mailgegevens op je blog
    martinaskaartjes@gmail.com
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen