Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

dinsdag 20 juni 2017

work in progress

Hall iedereen

zoals de titel het al vertelt .......

de enveloppepunch en de cuttlebug hebben overuren gedaan. .....
meer wil  ik er nog niet over kwijt.....
ben je nieuwsgierig, kijk dan de volgende dagen regelmatig op mijn blog




een prettige dag nog
Els

3 opmerkingen:

Rosina zei

Je maakt me echt nieuwgierig Els...het zijn leuke kleurtjes designpapier waar je de envelopjes van gaat maken...

groetjes Rosina

Enny zei

Wauw, dat ziet er heel interessant en mooi uit ! Ben ook al benieuwd... Groetjes, Enny

!neke zei

Ik word er nieuwsgierig van !!!!!!!