woensdag 26 juli 2017

KKT Okergeel en terracotta

Dag iedereen,

vandaag is het weer KKT-dag. 
Bij het okergeel (dat ik vorige maand koos) kwam de kleur TERRACOTTA.
ik vond deze combi niet makkelijk, heb er lang over nagedacht, goed gezocht in mijn materialen, had geen terracotta cardstock......... nog enkele nachtjes er overgeslapen...... en dan was het maandag, twee dagen voor ..... 
diep in mijn geheugen rinkelde er toch een belletje........ al mijn inkten nog eens bekeken .....en wat vond ik in een verloren hoekje..... ja ja terracotta inkt. Joepie.......
ik kon mijn ideeën uitwerken...... 
ik deel ze graag met jullie.
cuttlebug - embossingmal - memento inkt potters clay - klasroos uitgestanst - vlindertje

achtergrond cirkels - memento inkten potters clay en cantaloupe - tekst (as-event - gratis) vlindertjes -
randjes bewerkt met dezelfde memento inkten en verhoogd opgekleefd

achtergrond gesponst met memento inkt potters clay - bloemenstans - tekst afgedrukt met potters clay en geëmbossed met clearpoeder

bloemenstans van vorig kaartje - tekst afgedrukt met memento inkt cantaloupe

ik kijk uit naar jullie reacties. Straks neem ik ook een kijkje bij de andere deelnemers (zie https://martinaskaartjes.blogspot.com) en een reactie achterlaten, want daar doen we het toch voor. Leuk om andere ideetjes op te doen en de reacties te lezen.

alvast bedankt voor jullie reacties op mijn creaties.
groetjes
Els

27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie Els.....je hebt soms meer spulletjes dan je denkt he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms wat denk- en zoekwerk voor bepaalde kleurencombi's, maar eenmaal het nodige gevonden is het leuk om ermee aan de slag te gaan hé!
    Schitterende kaarten weer!
    De 4de is mijn favorietje uit de reeks
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor geen inspiratie heb je toch wel vier kaarten gemaakt!! Ik vind dat knap hoor, ik kom meestal maar met eentje! Ze zijn allemaal mooi gedaan. Leuke technieken en mooie kleurtjes. Grtoetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kaartenstress!! Ha ha, gelukkig is het helemaal goed gekomen met een hele reeks prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi,hi men heeft altijd meer dan men denkt .
    Je inkt heeft goed zen werk gedaan .
    Vind ze allemaal wel leuk geworden .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja hoor, je hebt meer dan dat je zelf denkt... hahahaha !
    zo kom je nog eens voor verrassingen te staan =)
    leuke kaartjesreeks is het geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende achtergronden op je kaarten!, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaarten zijn allemaal heel mooi Els maar de tweede is echt super prachtig.
    Goed gedaan. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap Els, zo'n hele serie kaartjes! Mooi zijn ze. En wat fijn dat je terracotta inkt bleek te hebben :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige serie, Els....wat was het moeilijk deze keer hè?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke reeks kaarten, tof Els!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou ze zijn toch goed gelukt duidelijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie Els, je hebt gelijk, als je eenmaal bezig bent kun je moeilijk stoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige serie heb je gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het werd toch een hele reeks.
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dat zijn prachtige kaarten Els ! Heel mooi uitgewerkt ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten een hele reeks nog wel in deze moeilijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Els,

    Wat een inspiratie en wat een leuke serie maakte je er mee... je ziet, soms moet je wat zoeken maar eens je een idee hebt... En jouw kaarten zijn meer dan geslaagd! Ik vind het super dat iedereen zo zijn best heeft gedaan om met mijn moeilijke kleurencombinatie aan de slag te gaan!
    Dankjewel!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke uitwerking ne gelijk een hele serie gemaakt. Leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo Els, wat mooi!! EN zoveel kaartjes, terwijl je maandag nog dacht dat het moeilijk zou worden. Ik ben een dag te laat! Dus als je het nog leuk vindt te komen kijken: welkom!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Els,
    Een mooie serie, met leuke ideetjes en leuke kleurencombinatie.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, eerst de kleur niet vinden, en dan maar liefst 4 mooie kaarten klaar in slechts een paar dagen tijd.
    Knap hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Knap gedaan! Mooie kaartjes.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geen idee wat KKT betekend?
    Maar het zijn gewoon leuke kaartjes !
    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen