vrijdag 29 december 2017

OEPS....... te laat KKT

Dag iedereen,

Normaal had woensdag een post van mij moeten verschijnen die ik voorgeprogrameerd had omdat we een paar dagjes weg waren. 
Maar nu zie ik vandaag ...... 
helaas is er iets misgelopen met de programatie

Dus hebben jullie mijn KKT kaart nog te goed, ik ben voor kerstlmis ziek geweest en mijn inspiratie ook denk ik want na al die kerstkaarten was de inspiratie ver weg. 
Maar goed hier de "voorgsprogrameerde" kaart.



ik ga vandaag nog proberen een blogronde te doen, en een reactie achter te laten.
bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.

Fijne eindejaarsfeesten en een gezond en inspiratievol creatief 2018 gewenst.

groetjes
Els

8 opmerkingen:

  1. Niks mis mee hoor, met je inspiratieloze kaartje, gelukkig kunnen we hem toch nog bekijken, leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Els. Fijn dat je hem toch nog toont, ik vroeg me al af waar jij was.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel geslaagd je kaart voor KKT !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kaart Els, goed dat je hem toch nog even laat zien
    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart Els, jammer dat je ziek was, hopelijk ben je nu beter ! En bedankt voor je mooie kerstkaart ! Fijne jaarwisseling ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Els!
    Ook voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
    Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Els,

    Wat fijn dat je mijn KKT-kaart al vond. Ik was dan toch nog niet de laatste die iets gepost heeft...
    De jouwe is ook weer super leuk! Och, het moet niet altijd even ingewikkeld zijn...

    Ik wens jullie alvast een fijn oudejaar toe en een mooie start van 2018!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart, dacht al 'tiens...', gewoonlijk ben je er ook bij... Dus toch, maar met wat vertraging ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen