vrijdag 9 maart 2018

ATC - rood

Dag allemaal,

bedankt voor jullie reacties op de verjaardagskaartjes.

voor de atc groep was het thema rood. ik weet ondertussen dat de omslagen onderweg zijn naar de deelnemers en kan ik mijn atc laten zien.
ik vond het niet zo moeilijk om te doen. ben benieuw wat er in mijn brievenbus beland.

de foto lijkt wat schots en scheef, zoals ze dat in 't antwerpse zeggen', maar hij is getrokken met mijne nieuwe gsm, en ik moet duidelijk nog wat oefenen

groetjes
Els

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, oefen maar lekker verder met je nieuwe GSM ;-) De rode ATC'tjes zijn hartstikke leuk geworden. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi ook, ik wil ook wel eentje van jou in mijn brievenbus,heb ik gehoord dat je geïnteresseerd bent in een workshop bij mij? Riitta komt in Juli naar hier en der zijn nog wel een paar plekjes vrij als je wil ( dien wel onkosten te vragen want ik ben geen winkel hé!!)

    Fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn hartstikke tof, jouw mooie rode ATC’tjes!
    Fijn weekend

    Toevallig staat net het lied van Marco Borsato op: Vandaag is rood...

    BeantwoordenVerwijderen