maandag 4 juni 2018

verjaardag

Dag iedereen

bedankt voor de vele reacties op mijn KKT kaart. 
ik ben altijd heel blij met jullie feedback en blijf graag jullie commentaar lezen. Hartelijk dank nogmaals.

Met mijn rug gaat het elke dag een klein beetje beter, heel geduldig zijn is de boodschap.

Maar goed, hier enkele kaartjes die ik maakte voor Sarah (blogvriendin), Basiel (kleinzoon van vrienden) 


Basiel houdt van drummen


Sarah haar lievelingskleur

zij waren er allebei heel blij mee.


bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn blog
Els

5 opmerkingen:

  1. twee hele leuke kaartjes Els!
    Ik had laatst ook een kaartje met drumstel erop.
    Groetjes en beterschap met je rug,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten Els ! Wat erg van je rug, dat moet heel pijnlijk zijn ! Ik wens je spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, zo'n drumstel in de collectie, weer eens wat anders als auto's
    lief kaartje voor Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaarten zijn leuk, paars is nooit verkeerd, dus top
    Hopelijk niet teveel last van je rug.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen