woensdag 28 november 2018

KKT Paars en oker

Dag iedereen

een beetje later dan gewoonlijk, maar toen ik vanmorgen al eens een kleine blogronde deed, zag ik tot mijn verbazing dat ik een foutieve kleur had gebruikt bij het oker. Ik zat nog met het donderblauwe van vorige keer in mijn hoofd dat moest gecombineerd worden met oker. Had ik toch net  een leuk streepjes papier gevonden in oker. Dus ik flink aan de slag, was nog in de mood van een workshop bij Elke en wou het model nog een proberen, maar dan in de gevraagde KKT kleuren. en mijn kaartje was een week op voorhand klaar, joepie..........

tot een paar uur geleden dus ..........
OK, daar stond ik dan, papiervoorraad eens bekeken en gelukkig vond ik vrij snel purperdesignpapier. model van de workshop ging niet, geen oker genoeg meer.. even balen .......

dan maar iets anders in elkaar gestoken, wel de snijmal van het hert gebruikt, eerst oker op oker, maar dan kwam het hert niet uit, dan maar opnieuw en deze keer op een witte achtergrond. Het designpapier is door de CB gedraaid en heeft een sterrenslinger, maar heel moeilijk op foto te zien


wil je meer in deze kleurencombi, kijk dan even op  http://martinaskaartjes.blogspot.com

ik ga vanavond mijn blogronde doen en zou het prettig vinden om jullie reacties te lezen op mijn blog

Oh ja, mijn foutieve kaart krijgen jullie morgen te zien

groetjes en nog een fijne dag
ELs

19 opmerkingen:

  1. hahaha, wat een stress geeft dat blijkbaar, niet de bedoeling dus...
    en eh... ik zou m'n kaartje misschien toch even bijhouden, misschien komt het inderdaad een volgende keer nog van pas, even wachten met publiceren
    In ieder geval, een leuk kaartje, mooi modelletje, staat bij mij nog op het 'to do' lijstje... komt wel goed een keer,
    bedankt voor je deelname alweer ! top hoor, zonder deelnemers geen kkt, dus... een DIKKE DANK JE WEL !
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje en dat heb je knap gedaan nog even vandaag gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart heb je nog in elkaar gestoken Els ! Zo jammer inderdaad als je dan zo fier bent dat je mooi op tijd klaar bent en dan op de dag zelf erachter komt dat je de verkeerde kleur had !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Els!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els,
    Niet erg hoor, een verkeerde kleur, is mij ook al overkomen, maar dan heb je nog een reserve kaartje. En deze is alvast heel mooi geslaagd. Groetjes en tot hoors, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat was even spannend, maar je hebt toch nog een prachtige kaart gemaakt ! De sterrenslingers zie je goed als je de foto vergroot, heel mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart weer Els en....de verkeerde kleur...
    is mij ook al overkomen .
    Zie hem morgen wel !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, dat is schrikken als je de verkeerde kleuren hebt gebruikt. Gelukkig heb je het creatief opgelost, want het is een elke combinatie en dat is aan je kaart te zien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap hoor, zo last-minute nog even een kaartje maken! Dat hert is leuk! Je maakt me nieuwsgierig naar je andere kaart, maar inderdaad een goed idee om die nog even achter de hand te houden. Wellicht wordt dat de nieuwe kleurencombi;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh jee, dat was ook wat. Je maakte wel een heel mooie kaart in de KKTkleuren!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Els,
    hij is weer heel mooi!
    De kleurencombinatie vind ik zelf heel mooi! Anders had ik het ook niet gekozen, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En dan zeggen we dat we een hobby hebben...moet je er nog voor gaan stressen ook....maar het was het waard hoor Els! Hij is heel mooi geworden.
    Ik heb een agenda waarin ik op schrijf op welke dagen ik wat moet posten en bij KKT zet ik er meteen de gevraagde kleuren bij. Misschien een tip?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
    Wat balen dat je de foute combi had, maar het is je prima gelukt. Ik ben wel benieuwd naar de "foute" kaart.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart voor het KKT, helaas niet zo leuk als je tot de ontdekking komt dat je de foute kleuren had voor het KKT! Maar nog goed gekomen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal niet erg, want dit is een hele leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Els,

    Ik heb nu pas tijd om een blogrondje te maken. Hopelijk lees je het nog!

    Wat een leuke herfstkaart maakte je, helemaal top!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart ondanks de stress. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen