woensdag 26 december 2018

KKT OKER en DONKERBLAUW

Hallo iedereen

tja....... hoe kon ik nu weten dat mijn "verkeerde kleurcombi" van vorige maand, de juiste combinatie zou worden deze maand. Dus een kaartje hebben jullie al gezien.

ik heb met de restjes streepjespapier nog deze kaartjes uit mijn hand getoverd.
het model van de kaart (workshop bij Elke) heb ik ook gebruikt voor mijn kerstkaarten, die krijgen jullie nog wel te zien.




Ik ben benieuwd naar de andere creaties te vinden op
http://martinaskaartjes.blogspot.com.
ik weet niet of het me lukt om vandaag bij iedereen langs te gaan, ik ga straks nog naar een verrassingsfeestje en blijf er overnachten, maar morgen doe ik zeker nog blogronde.

bedankt Martina om het hele jaar het allemaal in goede banen te leiden, 
bedankt iedereen die ons telkens weer een kleurencombinatie koos, 
bedankt voor de vele inspiraties 
en uiteraard ook allemaal bedankt voor de vele reacties om mijn blog, ik blijf ze graag lezen

ik wens jullie allemaal fijne eindejaarsfeesten, een gezond 2019 voor iedereen en allen die jullie lief zijn en ook een leuk blogjaar toe

21 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaarten, Els.
    Veel plezier vandaag.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje in de KKT kleuren. Leuk modelletje, ik zag het ook bij. Martina op haar blog.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten heb je gemaakt, en ja voor die vorige had Martina nog zo gezegd . . . even wachten, mooi papier trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt in de KKT kleuren! Dat verassingsfeestje klink spannend, heel veel plezier! En ook voor jou een gezond en creatief 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk , en geniet van deze dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes! Dat klinkt gezellig: een verrassingsfeestje! Jij ook alle goede wensen voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Els, en geniet van het verrassingsfeestje ! Ik wens jou ook het allerbeste voor 2019 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt een vooruitziende blik, begrijp ik :-) Hoe is het mogelijk?! Mooie kaarten, hoor! Geniet nog van een gezellige tweede kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee geweldige kaarten in deze toffe kleuren! Jij ook veel goeds voor 2019 en tot blogs!
    Fijne avond, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, nochtans had ik je wel wat 'aanwijzingen' gegeven in mijn reactie op je kaartje van vorige maand... helaas niet duidelijk genoeg, maar goed, nu kunnen we lekker genieten van weer een mooie verse kaart van jouw hand =)
    Fijn dat je weeral van de partij bent, deze maand ! Top !
    Ik wens je langs deze weg alvast een hele fijne jaarwissel toe en zie je graag volgende week terug,
    veel liefs,
    Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi met die Engel.
    Geniet van je feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe kaarten!
    veel plezierr op je verrassingsfeestje!
    Gezellig jaareinde en allerbeste wensen voor een gelukkig Nieuw Jaar!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe kaarten, je had er eigenlijk geen hoeven te maken.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Els,
    Twee leuke kaartjes. En wie maakt er al eens geen foutje ! Ik wou ook met designpapier werken, en ik,heb zoveel papier, maar geen okergeel. Het is dan maar iets anders geworden. En voor jou ook een fijn einde jaar en.tot morgen voor onze laatste 52 wtc voor dit jaar.
    Groetjes. Lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel grappig dat je vorige maand ook al in die kleuren werkte! Je had wellicht een voorgevoel?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke kaartjes! Grappig dat je de verkeerde combinatie had en het voor deze keer goed geweest zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, ja, vergissen is menselijk toch? Had je gelijk ideetjes om verder uit te werken tot deze leuke kaart. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry veel te laat maar alsnog even een rondje. Wat een super leuke kaarten!! Mooi geworden!!
    Fijne week en tot volgend jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen