dinsdag 3 maart 2020

Hobbysalon

Dag iedereen,

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste commentaren op mijn kaartjes voor het KKT. Ik vind het fijn om zoveel berichtjes te lezen.

Voorbije zondag ben ik een kijkje gaan nemen op het hobbysalon te Antwerpen. Ik heb er ook twee leuke workshops gevolgd. Eentje bij Veerle's Creatieve Hoekje, gewerkt met alcoholinkt.

Het groene kaartje is het resultaat van de workshop bij Elke, met chalkinkt en stencil 

Onderstaande kaartjes zijn varianten op de workshop bij Elke 


5 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige kaarten Els ! Ik ben helaas niet naar de beurs geraakt. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartje Els....ik vind de eerste helemaal schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaartjes heb je gemaakt bij de workshops bij het hobbysalon in Antwerpen Els ...leuke nieuwe technieken weer volgens mij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO hadden ontvangen en toen besloot ik op basis van hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen en pas een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com (WHATSAPP +1 (254) 354-4300)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweren echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 3500 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen