woensdag 15 april 2020

Nog een verjaardag

Dag iedereen,

Gisteren was Sarah jarig. Voor haar kaartje haalde ik mijn NUVOshimming poeder nog eens uit de kast. Ik maakte een aantal achtergrondjes in de kleuren blauw en paars, want daar houdt ze van. Tot mijn verbazing heb ik maar een kleurtje gebruikt, door het water kan de tweede kleur er automatisch.
Een van de volgende kaartjes belandt in haar brievenbus 馃摦




Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt voor jullie reacties op mijn Blog. Ik lees ze graag.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik kijk uit naar de post! Alvast bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Els....vooral de eerste twee vind ik gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aartjes, vooral de eerste. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. steeds in spanning afwachten wat er komen gaat, z贸贸贸贸贸贸贸 leuk om te doen, en dan afwerken, zo maak je voor elk wat wils, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Els, je bent goed aan de slag gegaan en soms heb ik dat ook dat ik onbewust telkens met dezelfde kleur aan de slag gaan. Maar daar is niets mis mee h猫.
    Je kaartjes zijn geslaagd en fijn afgewerkt. Groetjes en hou het gezond,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen