dinsdag 21 september 2021

Art specially event

Hallo allemaal, 

Het voorbije weekend heb ik genoten van het 15de ArtSpecially event in Nijkerk. Heel goed georganiseerd, veel ruimte tussen de standhouders en brede gangen. Heel wat bekend volk gezien, Nancy (Creanancy), Chantal (Chantal Cards), Lut (uit Veldegem), Marina en Linda, Maria en dan vergeet ik er misschien nog enkelen en leuke babbels gedaan. Voor de workshops had je wel wat geduld eduld nodig, maar 't is me gelukt om er een viertal te kunnen volgen. 





Uiteraard ook een beetje materialen gekocht, maar vooral veel ideeën opgedaan en plezier beleefd. 

Ik wil jullie ook nog bedanken voor de leuke en toffe reacties op mijn kaartjes van het KKT. 

Groetjes 

Els 



1 opmerking:

  1. Ach wat leuk dat jij er ook was. We hadden wel gehoord dat je er was maar GerJanne en ik zijn je niet tegengekomen.
    Mooie creaties heb je gemaakt bij de workshops. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen