donderdag 24 februari 2022

Verjaardag

 Dag iedereen,

Dankejewel voor de vele toffe reacties op mijn kaartjes van het KKT. Ik vind er inspiratie door en blijf ze dus graag lezen.

Ik maakte een aantal verjaardagskaartjes, enkele kan ik al laten zien omdat de ontvangers mijn blog niet volgen. 

In 1992 waren we met drie zussen zwanger, zonder af te spreken. Eentje van hen was in januari jarig en kreeg onderstaand kaartje. 



Een schoonzoon en een van kleindochters van vrienden waren jarig in februari. In zijn brievenbus val onderstaande kaartje 



De zoon van Sarah (Syandertjes) is ook jarig en hij mag deze kaart uit de brievenbus šŸ“® halen


En deze laatste kaart is bestemd voor de kleindochter van vrienden.


Groetjes en nog een fijne dag. 
Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. 
Els 

6 opmerkingen:

  1. Ook dit zijn gave kaartjes Els....zo leuk gedaan met de leeftijden in het kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijke serie kaartjes, zo doe ik ook weer leuke ideeƫn op . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik nu wel deze prachtige verjaardagskaartjes van je meepik! Superleuk zijn ze, zeker zo met die pop-up cijfers!! Ook je KKT kaarten zijn prachtig geworden, vooral de alcohol inkten vind ik heel mooi in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten en lekker fleurig
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen