woensdag 30 maart 2022

KKT koper en gebroken wit

 Dag iedereen,

Vandaag een heel laat blogbericht. Oorzaak : de tablet heeft om een of andere reden al een hele dag problemen. Mijn kaartjes voor het KKT waren al een tijdje geleden  klaar  het voorprogrameren wil nog niet goed lukken. De foto's zijn bij kunstlicht genomen.

Ik vond het een prachtige combi.   





Ik ga proberen om  nog een blogronde te doen vanavond, een lijstje van alle creaties in deze kleurencombinatie vind je bij Martina's blog. 

Ik kijk uit naar jullie reacties. Alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. Misschien zien we elkaar in Nijkerk 

Els


11 opmerkingen:

  1. Ja. ik vond het ook een heel mooie combi! En tot nu toe zie ik alleen maar kaartjes, precies zoals ik het bedoeld had. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Els,

    Geslaagde serie maakte je!
    Hopelijk zijn de problemen met jouw tablet snel opgelost!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig. Ik vond het ook een heel mooie kleurencombinatie.
    Veel plezier in Nijkerk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt goed uit. Ik ben ook te laat met langskomen. Wat een super mooie reeks is het geworden!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes, echt een feestelijke combi he!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combinatie is het koper en room wit. Dit zijn ook mooie kaarten geworden.
    En Ja wij gaan zaterdag naar de beurs, GerJanne en ik. Wie weet komen wij elkaar wel weer tegen. groet, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel stijlvol! Ook je vorige twee berichten bevat leuke kaarten, waaronder die van Moriander. Heel tof met de grote jarig en pop up van binnen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor deze kleuren bij elkaar mooie kaarten geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn deze kaartjes allemaal mooi gelukt.
    Een beetje laat dit berichtje, maar niet minder gemeend.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen