Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

donderdag 19 april 2012

nog wat kaartjes

deze keer enkele kaartjes gemaakt met een nieuw snijmalletje







ook nu weer bedankt om op mijn blog een kijkje te nemen

groetjes
Els

3 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Els,
Mooie kaartjes, en ook mooie teksten! Vooral het eerste kaartje vind ik prachtig!
Groetjes, Karin

Christine zei

Heel leuke kaartjes!
Liefs
Christine

Mieke zei

Heel mooi gedaan! Die stans is echt geweldig. Als ik hem tegen kom, wil ik hem ook ;-)