Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

maandag 23 april 2012

extra kleur

Hallo iedereen,

twee kaartjes die ik al heel lang geleden maakte, en vermits de zon er niet wil doorkomen, brengen we zelf maar wat kleur aan in onze kaartjes



groetjes en bedankt om reacties achter te laten
Els

4 opmerkingen:

Karin zei

Leuke kaartjes, ik vind de achtergrond mooi gedaan!
Groetjes

Marleen zei

Heel mooie kleuren prachtig gedaan

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Els, via via kwam ik op je blog, en zie daar 2 hele mooie kaarten, super kleurtjes,
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

maria's knutselplezier zei

Ik heb even op je blog rond gekeken, en vind hier echt mooie zaken, de bovenste kaart vind ik super gemaakt, mooie achtergronden maak je ook, ik heb me dan ook aangemeld als jou volger!!!
Groetjes
Maria