dinsdag 8 mei 2012


Hallo iedereen,

eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers bedanken om een kijkje te nemen op mijn blog en hun toffe reacties. Bedankt

een tijdje geleden deed ik mee aan een vakantieswap. we moesten een aantal ATC's maken rond vakantie. deze  ATC's werden verdeeld onder de deelnemers van de swap.


 Daarom kon ik mijn gemaakte atc'tjes niet eerder laten zien.
Maar nu zijn ze bij iedereen aangekomen en mogen ze op mijn blog.

Vakantie, of zelfs maar een dagje er van tussen, is voor mij ontspanning aan het water. Ver weg of kortbij, dat speelt geen rol, als er maar water is.
Er is altijd wel wat te beleven op en aan het water.
daarom geeft mij dat altijd een vakantiegevoel. 

De atc'tjes die ik ontvangen heb, toon ik in een volgend bericht.

groetjes en bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog

ELs











 

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan en inderdaad je kaartjes doen je verlangen naar vakantie en vooral een beetje zon!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er prachtig uit en ik krijg meteen zin om op vakantie te gaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig! Ik hou ook van het water. Zee, fonteinen, vooral watervallen.
    Mooie techniek heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen