zondag 27 mei 2012

hier enkele kaartjes op verzoek van vrienden voor eerste communikantjes.



deze kaart van Morten, maakte ik in verschillende achtergronden, telkens met hetzelfde ventje, dat ik dan inkleurde met copics. Ik had zo 4 kaartjes nodig en omdat het snel moest gaan ben ik vergeten er een foto'tje van te nemen. Het waren omslagkaartje zodat je er makkelijk een centje kon insteken, omdat de kaartjes zouden dicht blijven heb ik er een magneetje in verwerkt.



de stempel heb ik omgedraaid gebruikt zodat het lampionnetjes lijken, hier en daar heb ik er glittertje opgekleefd.

het neefje van Tiffany - vrieidin van Stijn, is een echte voetbalfanaat en hevige supporter, daarom dit aangepaste kaartje




en het nichtje van Tiffany ziet graag roze






groetjes


ELs VH

Geen opmerkingen:

Een reactie posten