Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

donderdag 14 juni 2012

een reeks babykaartjes

Hallo iedereen,
een reeks babykaartjes voor in de voorraaddoos. Die komen ook altijd van pas. bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.



tot de volgende keer
Els

2 opmerkingen:

Christine zei

Leuke kaartjes Els! Mooi zonder veel franjes, zo zie ik ze het liefst!
Liefs
Christine

Ellen zei

Hee Els, ik heb gezien dat je volger van mijn blog geworden bent. Leuk zeg! Je ziet dat ik ook een kijkje bij jou kom nemen. Je hebt een mooie serie kaarten gemaakt.
Groetjes, Ellen