Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

vrijdag 22 juni 2012

ontmoetingsdag Creatiefmetstempels

Hallo iedereen,


begin juni kwamen met de stempelgroep "creatiefmetstempels" bij elkaar. We hebben daar twee workshops gedaan onderleiding van Linda DG en Laurette P. Bedankt nogmaals hiervoor en hieronder zie het resultaat van de workshop van Laurette.



groetjes
Els

2 opmerkingen:

Christine zei

Mooi gestempeld! Ook de kleuren spreken me aan!
Liefs
Christine

Mieke zei

Ze zijn erg mooi! Leuke techniek.