vrijdag 17 augustus 2012

terug

Hallo iedereen,

't is eventjes stil geweest op mijn blog.
Maar 't was werelddansfestivalEDEGEM van  6 tot 16 augustus en vermits ik mee in de organisatie zit heb ik heel veel - bijna alle vrije tijd - hieraan gespendeerd. Ik maak deel uit van de dienst gastgezinnen en moet er voor zorgen dat alle buitenlandse gasten een onderkomen vinden in een gastgezin. Tijdens het festival zelf ben ik werkzaam in het tijdelijk festivalsecretariaat. 't was een prachtig festival, de weergoden waren ons goed gezind, de groepen waar prachtig en de sfeer onder de medewerkers en de EVK-leden was tof.
Wil je eens een kijkje nemen, ga dan eens naar volgende website : www.werelddansfestivaledegem.be, daar vind je tal van foto's.

Bedankt aan alle medewerkers en EVK-leden voor de fijne sfeer en de toffe samenwerking tijdens het voorbije festival.

Ik ga nu de rest van mijn vakantie nog besteden aan het opruimen van al het festivalmateriaal, dat op mijn zolder gestockeerd moet worden, aan het wassen van de gebruikte rode hemden en witte t-shirts, aan het opkuisen van mijn huis, aan het ontvangen van twee fietsters die bij ons komen logeren gedurende enkele dagen, aan het maken van nog een aantal 'te late' verjaardagskaarten en nog vanalles wat en de laatste week van mijn vakantie ga ik nog een weekje uitrusten en zalig niks doen in Nederland.

groetje en tot horens
oh, ja  ; bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.
Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten